Rekordna gledanost na AJB DOC Film Festivalu

Rekordna gledanost na AJB DOC Film Festivalu

Na Festivalu dokumentarnog filma Al Jazeere Balkans (AJB DOC) koji je održan od 11. do 15. septembra i to u prilagođenom formatu, na online platformi online.ajbdoc.ba, emitovano je 18 dokumentarnih filmova u tri selekcije: Takmičarskoj, AJB Prikazuje i netakmičarskoj Last Minute Cinema, prenosi Anadolu Agency (AA).

AJB DOC Film Festival, i pored izazova u organizaciji zbog svjetske pandemije, postigao je fantastičan uspjeh kod publike, jer je ukupan broj pregleda za vrijeme pet dana trajanja festivala i nekoliko dodatnih dana kada su filmovi još uvijek bili dostupni, dosegao 125.000.

Organizatori ističu, kako je ovo samo mjerenje gledanosti s online platforme i pokazuje samo dio interesovanja publike, jer nisu dostupni podaci gledanosti za prikazivanje na Moja TV videoteci BH Telekoma, gdje se moglo pogledati pet filmova iz selekcije AJB Prikazuje, Dream Team Babe, Proces Sandžak, Komšije, Vaha: Portret jedne legende i Džemo, kao i medijski istupi i gostovanja autora.

Od ukupnog broja pregleda, dokumentarni film "Džemo" osvojio je srca gledalaca i potpuno neočekivano zaokupio pažnju ne samo lokalne publike, nego i regionalne i svjetske. Film o četrdesetšestogodišnjem Džemi, koji na selu živi s majkom, ocem i bratom, čiju egzistenciju osigurava brinući za deset krava i svakodnevno pretrči po 20 kilometara pod teretom, pogledalo je 67.300 gledalaca. Emotivna priča o trčanju kao hobiju koji voli i kojim čuva sjećanje na poginulog brata, odjeknula je ne samo među ljudima koji s njim trče, nego i mnogo šire, pa se autorima javljaju ljudi iz svih djelova planete koji žele upoznati dobrodušnog Džemu.

Pored filmova, ranije objavljeni traileri filmova i Q&A sesije s autorima, koje su emitovane nakon svakog filma, imaju ukupno 20.000 pregleda. Gledaoci su iz 40 svjetskih zemalja odvojili svoje vrijeme i gledali priče koje su ih dotakle, osim BiH, tu su sve zemlje iz regije, ali i Njemačka, SAD, Austrija, Švedska, Švicarska, Holandija, Kanada i mnoge druge.

S obzirom na samo tri godine postojanja ovog Festivala i količinu online dostupnih sadržaja, organizatori ističu da su veoma zadovoljni gledanošću i uspjehom festivala, kako kod gledalaca tako i kod filmskih profesionalaca i kritičara, ali i kod mlade populacije, za koje je organizovan i trening na temu "Snimanje dokumentarnih filmova mobilnim uređajem".

Osim online projekcija, a iz poštovanja prema autorima i ekipama koje su radile na filmovima, u Sarajevu je za vrijeme Festivala organizovano sedam zatvorenih projekcija filmova na otvorenom uz poštivanje svih epidemioloških mjera.

Nevjerovatan je i doseg objava - na društvenim mrežama Facebook i Instagram oko 800.000, a u online medijima, uključujući web-portale, društvene mreže Facebook, Instagram, Twitter i Youtube, softverski je zabilježena brojka od preko 8.000.000 AJB DOC impresija na internetu u posljednjih mjesec dana.

Komentari (0)

Još uvijek nema komentara. Postavite prvi komentar!

Ostavi komentar