Intervju |Tarik Đođić, direktor AJB: Nadrasli smo kapacitete, za dvije godine imat ćemo svoju zgradu

Intervju |Tarik Đođić, direktor AJB: Nadrasli smo kapacitete, za dvije godine imat ćemo svoju zgradu

Al Jazeera Balkans u ponedjeljak će proslaviti osmu godišnjicu rada, razvoja i djelovanja. Tim povodom razgovarali smo s direktorom ove televizije Tarikom Đođićem koji je za Klix.ba govorio o rezultatima, planovima, gradnji zgrade za smještaj AJB i brojnim drugim pitanjima, prenosi portal Klix.ba.

Za nekoliko dana je godišnjica Al Jazeere Balkans. Možete li nam reći je li ovaj projekat dosegao viziju koju ste zamislili na početku?

Početkom iduće sedmice je osam godina od početka emitovanja AJB. Tog znakovitog datuma 11.11. 2011. godine mi smo počeli prvim vijestima koje kontinuirano emitiramo već osam godina. Mislim da je premašeno sve ono što smo očekivali, jer smo mi htjeli da donesemo na ove prostore nešto što se zove news kanal, a sve s jednom misijom da informiramo i obrazujemo ljude, koliko je to u moći i domenu jedne male televizije, uz ideju da želimo biti i regionalni igrač, a ne samo još jedna bh. televizija kojih ima puno. Brojevi koje imamo, distribucija koju imamo, reakcija na naše programe, tekstove, broj ljudi koje smo zaposlili, sve ono što smo uradili daje dobru osnovu da kažem da smo sva naša očekivanja daleko premašili.

Jeste li zadovoljni pozicijom kada je riječ o regiji, kakav je feedback kada govorimo o drugim državama u kojima se emitira AJB?

Veoma dobar. Mi imamo sjedište u Sarajevu, imamo predstavništva i dopisništva u Beogradu, Zagrebu, Skoplju i Podgorici. Istovremeno pokrivamo i Prištinu, Ljubljanu, Banju Luku, Mostar, Brisel, Washington itd. Na početku je to bila borba da se što više distribuiramo. Mi smo do danas uspjeli da imamo 250 ugovora s različitim kablovskim operaterima, diljem Evrope i Sjedinjenih Američkih Država. Brojevi potvrđuju da smo mi najdistribuiraniji kanal na ovim prostorima. Nekad nije lako imati taj cilj da čovjeku u Varaždinu, Valjevu i Mostaru približite neku informaciju. To je svakodnevna borba sa standardima da postignemo više i bolje i mislim da je godišnjica dobar datum da kažem da u dobroj mjeri uspijevamo i da se naša očekivanja ispunjavaju.

 Postoji li neki poslovni potez koji biste danas drugačije povukli, smatrate li da ste negdje pogriješili?

Ako bismo gledali gdje smo napravili grešku, što se tiče distribuiranja, pravljenja programa, edukacije ljudi, načina na koji smo zapošljavali, načina na koji smo dolazili do nekih stvari, ne bih puno stvari promijenio. Ono što smatram nekom greškom je, a dobar je povod i da najavim, da smo mi ambiciozno pokrenuli biznis redakciju, a onda smo, igrom slučaja, prilika, nuždi, zanemarili taj segmet koji nam je na početku bio vrlo važan. Od sada ćemo ponovo raditi na tome da naš biznis, regionalni i svjetski, reafirmiramo kako bi ljudi i oni koji su u biznisu i koji od ekonomije žive dobili što više informacija

Smatrate li da gledatelji kod nas nisu bili naviknuti na praćenje nekih svjetskih procesa i da nije postojalo neko interesovanje zbog medijskog pristupa koji to nije ni forsirao?

Mi smo televizija i mi trebamo ponuditi ljudima ono što imamo. S naše tačke gledišta vijest je vijest, da li se ona dešava tu u Sarajevu, Zagrebu, Skoplju, Jemenu, Libiji... Vijest je vijest. Sjećam se jednog razgovora prije nego smo počeli, s Goranom Milićem koji je tada bio direktor vijesti kod nas, pa smo mi dogovorili neke omjere, šta bi to bila prava mjera stvari. Tada sam ja rekao da mislim da je minut-dva, što televizije ovdje daju, svijetu premalo. Danas je svijet globaliziran, uvezan i u nekim procesima koji se danas dešavaju naizgled daleko od nas, brzo ćemo biti i objekat tih procesa. Onda smo Goran i ja razgovarali i ja sam rekao da mislim da bi dobar odnos bio 70 posto svijet, 30 posto regija. Goran je rekao da bi bilo idealno 50-50 posto. Naravno, mi nemamo apotekarsku vagu da to izvagamo, ali pokušavamo ljudima približiti šta im se i što im se dešava u svijetu. Pratimo procese i naše novinarstvo nije uvijek najbrže, ali pokušavamo dubinski donijeti događaje, da ljudi imaju punu informaciju o nečemu i da na taj malo drugačiji način približimo događanja u svijetu i oko nas.

Kompletan tekst pročitajte OVDJE.

Komentari (0)

Još uvijek nema komentara. Postavite prvi komentar!

Ostavi komentar