Prijestonica jeansa | Kako je Novi Pazar pomogao „siromašnoj Kini“ da se razvije

Prijestonica jeansa | Kako je Novi Pazar pomogao „siromašnoj Kini“ da se razvije

Al  Jazeera Business u najnovijem izdanju donosi priču o Novom Pazaru kao prijestonici jeansa.

Novinar Emir Nuhanović istražio je kako je od nekoliko krojačkih radnji napornim radom stvorena velika industrija koja ovom kraju danas donosi desetine miliona eura prihoda, prenosi bh. informativni servis INS.

Industrija jeansa u Novom Pazaru dostigla je kapacitet od 10.000 pari farmerica na dan, a  brendovi koje su razvili s pravom daju Novom Pazaru epitet prijestonice u ovom dijelu Evrope.

„Postoji izreka da ljudi koji žive u Sandžaku imaju  ono nešto, čip ili dodatni gen za ekonomiju. Često marginaizirani, često manjina, ovdašnji ljudi morali su biti mnogo snalažljiviji  i uporniji kako bi se približili standardima gradova bivše države poput Beograda, Sarajeva ili Zagreba“, prenosi Al Jazeera Business.

Na Facebook profilu koji bilježi historiju Novog Pazara prenosi se informacija da su 1984. godine TK „Raška“, kombinat uz kojeg se veže fenomen  „prijestonice jeansa“, posjetili Kinezi sa zadatkom da otkriju „privredno čudo Evrope“.

Kupovali su Kinezi metode za uspješno poslovanje, dolazili do ideja, snimali modele, bilježili u kakvim uvjetima radi „progresivna omladina“, prenosi INS.

Navodno je tadašnji direktor TK „Raška“ tom prilikom izjavio:

„Želimo pomoći siromašnoj kineskoj tekstilnoj industriji“...

Cijeli prilog pogledajte ovdje:

 

Komentari (0)

Još uvijek nema komentara. Postavite prvi komentar!

Ostavi komentar