Film "Quo vadis, Aida" prikazan u Ammanu: Bilo je dosta suza...

Nakon višemjesečnih priprema Ambasada BiH u Jordanu je u saradnji sa Kraljevskom filmskom komisijom Jordana (The Royal Film Commission Jordan - RFC) organizirala prve “Dane bosansko-hercegovačkom filma u Ammanu.

Prvi dan, u ponedjeljak 12.09. ambasador Mato Zeko je prije početka priredio prigodan prijem kome je prisustvovalo više od 70 zvanica, među kojima je bilo ambasadora i diplomata iz više zemalja (SAD, Bugarske, Bruneja, Njemačke, Italije, Katara, Turske, Austrije, Sirije, UAE....), predstavnika jordanskih ministarstava i više međunarodnih organizacija, gostiju iz kulturnog i javnog života Jordana, sponzora, bh. dijaspore, filmskih djelatnika, novinara i drugih zvanica, prenose iz Ambasade BiH u Ammanu.

Tokom ceremonije otvaranja prisutne je prvi pozdravio u ime domaćina generalni menadžer RFC-a Mohannad Al Bakri. Nakon njega ambasador Mato Zeko je prigodnim govorom otvorio ovu kulturnu manifestaciju, te dodijelio zahvalnice svim sponzorima koji su pomogli na odgovarajući način Ambasadi u organizaciji prvih “Dana BiH film”. Zatim je pred prepunim otvorenim amfiteatrom prikazan film “Quo vadis Aida?”, rediteljice Jasmile Žbanić, koji je od strane nekoliko stotina gledalaca primljen veoma emotivno, a bilo je i dosta suza nakon kraja filma.

Drugi dan, u utorak 13.09. je prikazan film “Sin” režiserice i scenaristice Ines Tanović, koja je prisustvovala projekciji svoga filma. Ona se prije početka obratila velikom broju prisutnih ljubitelja filma, a nakon završetka je uz moderiranje predsjednice Međunarodnog filmskog festivala Amman - AIFF Ines Tanović odgovarala na veliki broj pitanja gledalaca koji su izvanredno primilo i ovaj izvanredan bh. film.
Tokom prva dva dana ambasador Mato Zeko je organizirao i prigodan ručak za rukovodioce RFC-a, gošću Ambasade iz Sarajeva Ines Tanović i glavnog sponzora Dzehva Khatib i njenog supruga. Tom prilikom su razmijenjeni prigodni pokloni, a svi prisutno su od strane Ines Tanovic dobili i “Srce Sarajeva”, inače simbol Sarajevo film festivala -SFF.

Ines Tanović je dala više intervjua za jordanske i druge medije, a u srijedu 13. 08. je održala i dvosatni masterclass za dvadesetak mladih studenata sa jordanske Filmske akademije.
Nažalost, zbog nesreću u Ammanu kada se srušila jedna stambena zgrada, a kojom prilikom je bilo više ljudskih žrtava, otkazane su bile sve javne manifestacije u Ammanu, tako da su i predviđene projekcija filmova “Savršeni krug”, režisera Ademir Kenovic i “Sjećaš li se Dolly Bell?”, režisera Emira Kusturice pomjerene za narednu sedmicu.