Ostalo je 99 dana do Svjetskog prvenstva u nogometu u Kataru 2022., a Match Hospitality, lider u upravljanju komercijalnih ugostiteljskih programa za velike sportske događaja potvrđuje da prihodi službenog ugostiteljskog programa nadolazećeg turnira nastavljaju rasti u rekordnim razinama!
Prema istom izvoru, prihodi su trenutno skoro 30 posto veći od ostvarenog u isto vrijeme tokom Svjetskog prvenstva (SP) u Brazilu koje je držalo rekord do sada prodanih ugostiteljskih paketa za ovakav sportski događaj.
Prema službenim podacima, globalno gledano, Meksiko, Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo (UK) i Argentina trenutno su zemlje gdje postoji najveći interes za SP u Kataru, odnosno zakupili su najveći dio ugostiteljskih usluga.
Interes s evropskih tržišta je, također, veliki, a najviše interesa na Starom kontinentu pokazuju Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska, Francuska i Španija, prenosi katarska državna novinska agencija QNA.
U regiji Bliskog istoka, pored domaćina, građani Saudijske Arabije i Ujedinjenih Arapskih Emirata će, po svemu sudeći, biti najprisutniji u Kataru.
Čak 38 posto svih do sada prodanih ugostiteljskih paketa kupljeno je na domaćem tržištu (Katar).
Osim toga, među "Top 10" zemalja koje kupuju ugostiteljske pakete tri su zemlje čiji timovi nikada nisu igrali na FIFA Svjetskom prvenstvu: Indija, Hong Kong i Bangladeš!
Prema FIFA-i to je još jedan znak globalne privlačnosti Svjetskog nogometnog prvenstva na tržištima u razvoju.
Match Hospitality priprema se ponuditi pet vrhunskih ugostiteljskih proizvoda u Kataru. Obećavaju „nezaboravno iskustvo tijekom FIFA Svjetskog prvenstva“ u Kataru.
Očekuje se da će tokom tokom SP u Kataru biti angažirano 25.000 članova uslužnog osoblja, uključujući 9.000 osoba u cateringu i 1.000 članova osoblja za dobrodošlicu posjetiocima iz cijelog svijeta.
"Oduševljeni smo pozitivnim odazivom i ogromnim interesom iz cijelog svijeta za FIFA Svjetsko prvenstvo u nogometu u Kataru 2022., regionalno i globalno. Vidimo ovo kao znak da su ljudi gladni povratka sportskim događajima ovog obima nakon pandemije, ali i da tržište zna koliko će ovo izdanje FIFA Svjetskog prvenstva biti spektakularno - puno svjetskih noviteta, u zemlji posvećenoj besprijekornoj usluzi," rekao je Jaime Byrom, izvršni predsjednik Match Hospitalityja, u izjavi za medije.
Poručeno je i kako je "turnir je prilika za navijače iz cijelog svijeta da se okupe kako bi proslavili nogomet“.
Devedeset i devet dana od SP, Katar se raduje dolasku nogometnih navijača iz cijelog svijeta.
Još uvijek nema komentara. Postavite prvi komentar!