Mensura Sušić je poduzetnica i ime koje stoji iza razvoja kompanije „Empress“ u Zenici. Ovaj uspješan primjer podizanja novih proizvodnih pogona u tekstilnoj industriji Bosne i Hercegovine, po mnogo čemu priča priču o jednom drugačijem razvoju ovog sektora i novim perspektivama koje donose preduzeća sa ambicijom da rastu i razvijaju svoje ime na međunarodnom tržištu.
„Mi kada razgovaramo sa kompanijama i ugovaramo saradnje vidimo koliko je važno da izgradimo odnos povjerenja i da imamo partnere koji nam se vraćaju. Upravo na osnovu toga smo rasli u posljednjih nekoliko godina, da bismo danas bili na 25 radnica i radnika. Svaki čovjek u našoj firmi donosi neko novo znanje i vještinu, zahvaljujući tome i napredujemo. Nedavno smo realizirali trening obuke uz podršku USAID-ovog WHAM projekta, što je rezultiralo sa zapošljavanjem 7 novih mladih ljudi, na šta smo jako ponosni. Važno je što takvi programi podrške postoje jer oni ubrzavaju rast cijelog sektora“, poručuje Sušić.
Kompanija „Empress“ je pored lohn-poslova, po narudžbi u kojoj se iz sirovine i poluproizvoda razvijaju gotovi proizvodi za međunarodne kupce, gdje su to najčešće bila različita zaštitna odijela i radne uniforme, izgradio i vlastiti brend. Nakon dugog puta razvoja, s ponosom ističu da njihova oprema za vrt sa potpisom „Queen of Garden“ pronalazi svoje kupce širom Evrope.
„Prošle sedmice smo imali izvoz za Austriju, javili su nam da su za dva sata prodali sve naše proizvode – kecelje iz ove linije. To su vijesti koje te ohrabre da radiš dalje, vidiš da prostora ima i da se ovo ulaganje isplatilo. Upravo smo potpisali ugovore za švedsko i norveško tržište. Dolaze dobre vijesti za tekstilnu industriju u BiH i drago mi je vidjeti da smo se uspjeli nametnuti kao konkurentni i poželjni partneri“, dodaje Sušić.
Kroz in-house obuke sada razvijaju nove metode efikasnijeg prepoznavanja kvalitete potencijalnih radnika i radnica, te stvaraju okvir za dodatno usavršavanje. Sve to omogućava otvaranje novih prilika za posao unutar kompanije.
„Uvijek preporučujem kompanijama da razvijaju svoj brend, da rade paralelno i razvijaju neko svoje ime. Kada radite po narudžbi uvijek se gleda marža, cijena svuda igra, a nemate neke trajne sigurnosti. Sa vlastitim brendom vi stvarate okvir da stvarate zalihe, a sa svakim kvalitetnim proizvodom gradite reputaciju koja ostaje. Tako cijeli posao postaje misija koja donosi okvir za trajne rezultate u budućnosti“, zaključuje Sušić.
Još uvijek nema komentara. Postavite prvi komentar!